کافه رستوران بوتیک هتل کریاس

کافه رستوران بوتیک هتل کریاس، یک بار داشتم یه فیلمی می دیدم به اسم پل چوبی، بازیگر نقش اولش یه جمله ای داشت تو این فیلم خیلی برام جالب بود می گفت: ” عشق یعنی حالت خوب باشه، فکر میکنی برات هزار بار اتفاق می افته اما باید از سن و سالت بگذره تا بفهمی همون یه بار بود، دیگه اتفاق نمی افته.” عشق یعنی حالت خوب باشه حالا از خودتون می پرسید این چه ربطی به انتخاب یه کافه رستوران خوب داره!

از نظر من یه کافه ی خوب، یا یه غذای خوب، تو یک رستوران خوب برات یک لحظه ای رو میسازه که هیچوقت از یادت نمیره حالت رو خوب می کنه تا مدت ها میتونی از اون حال خوبت برای خودت و دیگران تعریف کنی. تو این روزایی که هیچ چیزی، هیچ خبر خوبی نیست، به نظر من تنها راه فرار از این حجم سنگین منفی رفتن به یه کافه رستورانیه که؛ حالتو خوب کنه.

کافه رستوران بوتیک هتل کریاس

این حال خوب رو همیشه فکر میکنی میتونی به دست بیاری اما به نظر من گاهی مثل همون جمله ی اول فیلم که؛ گفتم همون یه باره و شاید دیگه تکرار نشه تجربه ی یه املت خوردن تو صبح زود داخل ترمینال شرق تهران، شاید دیگه برای من پیش نیاد ولی؛

همیشه اون خاطره ی خوب با من میمونه! حالا شاید بپرسید از کجا میشه فهمید یه کافه، یه رستوران، خوبه یا نه؟ من میگم از وقتی که در رو باز کردید، اگر حس کردید وارد خونه ی مامان جونتون شدید با همون گرمی و مهمان نوازی و حس خوب، یعنی شما یه انتخاب درست کردید.

شما بی شک درست اومدید برای ساختن یک خاطره ی غیر قابل تکرار از نظر من مهمان نوازی و ارائه، برای شما تمام اهمیت رو داره که بشه؛ “حالتون خوب باشه” این که احساس راحتی کنید، این که احساس نکنید یه مشتری هستید، این که احساس نکنید یه مشت اسکناسید؛ برای اون ادمایی که اون محل رو اداره میکنن!!!

اینا اولین و مهم ترین قدم برای انتخاب اون محله. حالا میریم سر دومین مرحله که به نظر من کیفیت اون مواد و متریالیه که برای شما استفاده می کنند، اون کیفیت میتونه احترام اون محل باشه به شما و حتی خیلی وقتا احترام شما باشه به خودتون پس چی شد؟

اول مهمان نوازی و دوم کیفیت مواد اگر بخوام از سومی براتون بگم بی شک به نظر من باید محیط باشه اون آرامشی که ما در این شلوغی فضا می گیریم بی شک محیط میتونه برای ما یه ارامش بدون تکرار بسازه حالا!!!! اگر بخوام در مورد کافه رستوران بوتیک هتل کریاس صحبت کنم؛ باید بگم اولین چیزی که به چشم میاد مهمان نوازی و احترام پرسنل به شماست که واقعا حس میکنید که خود خونه است.

برای تماس و رزرو یک میز از خونه خودتون اینجا کلیک کنید.

کافه رستوران بوتیک هتل کریاس

دوم میتونم به نکته ی کیفیت بالای مواد اشاره کنم که انواع غذاهای ایرانی و خارجی، با کلی تنوع برای شما داره و در قسمت کافه هم کلی نوشیدنی های سرد و گرم باحال داره و در نهایت میتونم به یه محیط مثال زدنی اشاره کنم.

فضای بیرونی کافه رستوران بوتیک هتل کریاس که الله اکبر با ویوی گنبد فیروزه ای مسجد نقش جهان و یه حوض زیبای وسط حیاط که تماما حس می کنید خونه ی مامان جونای قدیمی هستید و تو رو از این شهر و شلوغی پرت میکنه تو خود آرامش و حس خوب. کافه رستوران بوتیک هتل کریاس یه محیط داخلی هم داره، که جدیدا طراحی شده و یه حس جالبی داره!

کافه رستوران بوتیک هتل کریاس

که با اون گیاهان خاصش کلی به شما حس خوب میده پس؛

میخواید یه خاطره ی خوب بسازید به نظر من باید…

کافه رستوران بوتیک هتل کریاس

رو با انواع غذاهای ایرانی و فرنگیش امتحان کنید.

من در آخر میگم کافه رستوران خوب یعنی حالت خوب باشه یعنی حس کنی که مهمون خاص کافه رستوران، تویی که خودت رو از شهر دور کردی، رو با خودت آشتی بده.

میتونی کلیپ های کافه رستوران بوتیک هتل کریاس رو توی پیج اینستای هتل ببینی اصلا چه بهتر که مارو دنبال کنی لینک پیج اینجاست.

نویسنده : یک هنرمند

Copyright @2023 - Keryas Boutique Hotel