اتاق زمرد بوتیک هتل کریاس

اتاق زمرد بوتیک هتل کریاس

اتاق زمرد:

اصفهان شهر هنرهای مردان ایرانی است که سالیان طولانی است به یکی از مقصدهای همیشگی مسافران ایرانی و خارجی تبدیل شده است و همگان این شهر مملوء از زیبایی و عشق را در اولین اولویت های خود قرار می دهند تا بتوانند ساعاتی را در کنار خانواده و عزیزانشان بهترین لحظه ها را تجربه کنند.

اصفهان شهر گنبدهای فیروزه ای در گوشه و کنارش شاهد بینظیرترین آثاری هستیم که هریک همانند تونل زمانی است که ما را به قسمت های مختلفی از تاریخ اصیلمان گره می زند.

حال قصد داریم در فراز آسمان نصف جهان به پرواز درآییم و بعد از گذر از زنده رود همیشه زنده و میدان زیبایی هایش به یکی از زیباترین و بکر ترین نقاط نصف جهان سفر کنیم.

ما قصد داریم بعد از گذر از روی بازار قیصریه و کاخ چهل ستون افسانه ای به اقامتگاهی که از زمان قاجار برای ما به یادگار مانده است، به یکی از بهترین بوتیک هتل های اصفهان سری بزنیم.

ما قصد داریم به هتل کریاس سفر کنیم و در یکی از زیباترین و خارق العاده ترین اتاق های دوره ی قاجار شبی را سپری کنیم، باشد که عهد دوستانه ای میان ما و تاریخ پر رنگ مرز و بوم مان باشد.

نگین انگشتر نصف جهان:

اقامتگاه های گردشگری همیشه یکی از بهترین گزینه هایی است که هنگام رفتن به مسافرت و یا گذراندن زمانی برای تفریج به ذهن می رسد بخصوص اگر این اقامتگاه ها در قلب نصف جهان باشد.

هتل کریاس یکی از زیباترین اقامتگاه های تاریخی و گردشگری است که درست در زیر سایه ی نقش جهان از زمان قاجار تا کنون درحال نفس کشیدن است و روز به روز به وسعت طرفداران و دوستداران آن افزوده می شود.

بگونه ای که از او به عنوان نگین انگشتری در نصف جهان یاد می کنند.

اتاق زمرد بوتیک هتل کریاس

 

علت زیبایی های وصف نشدنی هتل کریاس می تواند معماری اصیل آن بگونه ای که در طی سالیان طولانی است هیچگونه تغییری در آن رخ نداده است، باشد.

آنچنان معماری کریاس اصیل و دست نخورده است که می توان هنگامی که در حیاط کریاس در حال تطهیر جان و روح مان هستیم، عطر خوش پدرانمان در دوره ی قاجار را استشمام کرد.

اما یکی از بینظیرترین اعجوبه هایی که در کریاس وجود دارد، اتاق هایی است که هریک همچون تابلویی نقاشی گویای روایتی همچون داستان های شاهنامه هستند.

حال قصد داریم به یکی از یگانه ترین اتاق های کریاس از حیث زیبایی و جمال، سری بزنیم.

اتاق زمرد بوتیک هتل کریاس

زمردی در قلب کریاس:

زمرد، نگینی پر از جمال و جبروت که همیشه مزین کننده ی تاج های پادشان ایرانی است و نگینی ثابت بر انگشترهای بانوان قصر نشین و شاهزادگان است.

این گوهر پر از رمز و رازهایی است که همیشه در داستان های کیمیاگری جای گرفته است و به دلیل سبز رنگ بودن آن همیشه به آن عنوان صلح، شادی و طراوت و آرامش را تخصیص داده اند.

این نگین نماد جاودانگی است زیرا رنگ آن همیشه در طبیعت زنده است و زندگی دهنده در سرتا سر کره ی خاکی است.

حال این نگین پر ارزش و جاودانه در بین تمام پانزده اتاق کریاس به چشم می خورد و توانسته است به یکی از زیباترین و بینظیرترین اتاق های کریاس تبدیل شود.

 

اتاق زمرد بوتیک هتل کریاس

 

اتاق چهار تخته ای که مزین شده به رنگ سبز زمردی، با لوسترهایی آویز از سقف که بسیار چشم نواز هستند، بگونه ای که در شفافیت چراغ های آن می توان به خود و زیبایی درون نگاهی انداخت.

پرده های سبز رنگی که با کنار زدن آن می توان به نظاره ی زیبایی های حیاط کریاس نشست و ساعاتی را درکنار پنجره های چوبی با شیشه های رنگی اش، به تماشای زیبایی های رستوران هتل کریاس با حوض همیشه پر آب آن نشست.

از این رو در هنگام رزرو هتل در اصفهان، اتاق زمرد کریاس می تواند برای شما زیباترین و بینظیرترین انتخاب باشد زیرا که:

 ما برای شما زمرد را در قلب کریاس برگزیده ایم …………

اگر قصد سفر به اصفهان را دارید برای رزرو هتل کریاس اصفهان و اتاق زمرد در تاریخ مدنظر، می توانید براحتی با مراجعه به سایت هتل کریاس و رفتن به منوی رزرو اتاق، در زبانه لیست اتاق ها، اتاق محبوبتان را انتخاب کرده و تجربه ای دلنشین را در یکی از بهترین بوتیک هتل های اصفهان به خود هدیه دهید.

با استفاده از این لینک میتوانید فیلم های 360 درجه اتاق زمرد را در اینستاگرام هتل بوتیک کریاس مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه :نظرات در وب سایت منعکس کننده نظرات نویسندگان آنها است، و نه لزوما دیدگاه های پورتال اینترنتی bookyourtravel. لطفا از توهین، فحش و بیان رکیک خودداری شود. ما این حق را برای خود محفوظ می داریم که هر نظری را بدون توضیح اخطار حذف کنیم

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

Copyright @2023 - Keryas Boutique Hotel