اتاق لاجورد بوتیک هتل کریاس

اتاق لاجورد بوتیک هتل کریاس

اتاق لاجورد :

اقامتگاه های سنتی امروزه توانسته اند سهم بسیار زیادی از مکان های تفریحی و گردشگری را به خود اختصاص دهند و توجه تمامی افراد در گروه های سنی متفاوت را به خود جلب کنند.

از این رو با توجه به این نکته که به علت درگیری ها و مشغله های روزمره افراد، زمان لازم برای بازدید از آثار و بناهای تاریخی وجود ندارد، تغییری اساسی در این مکان ها ایجاد شده است که توانسته است باعث آشتی میان مردم بخصوص جوانان و نوجوانان با بناهای تاریخی و دیدنی کشور شود.

این تغییر شامل ایجاد و رواج هتل ها و اقامتگاه های سنتی بعنوان هتل بوتیک ها و همچنین کافه و رستوران ها است که توانسته اند جایگزین هتل ها و مراکز تفریحی و گردشگری مدرن با معماری های رومی و اروپایی شود.

از این رو می خواهیم معرف یکی از بهترین و زیباترین اقامتگاه های سنتی اصفهان با فاصله چند قدمی از میدان نقش جهان و همچنین بهترین بوتیک هتل های این شهر باشیم.

ما می خواهیم به شما گزینه ای مناسب را ارائه دهیم که هنگامی که بدنبال رزرو هتل در اصفهان هستید و یا محیطی متنوع و خاص را برای صرف غذا و یا نوشیدنی خود درنظر دارید، دیگر نگرانی و دغدغه ای نداشته باشید و انتخابی با اطمینان خاطر را داشته باشید.

ما به شما رستوران هتل کریاس اصفهان را پیشنهاد می کنیم.

آنچه کریاس را محبوب کرده است:

اصفهان شهر گنبدهای فیروزه ای، شهری که به یمن اصالت همیشه پا برجای آن میعادگاه عاشقان فرهنگ و هنر است و بعنوان مقصد همیشگی آنانی است که به دنبال سفر به تاریخ هستند و قصد دارند تجربه های بی نظیری را میهمان جسم و جانشان کنند.

از این رو این شهر که به یمن آثار و بناهای بی نظیر تاریخی اش به وسعت نصف جهان است، از هتل ها، رستوران ها و اقامتگاه های سنتی متعددی برخوردار است از این رو موضوعی که مطرح می شود این است که چرا هتل کریاس در بین تمامی این مکان ها همچون نگین انگشتری می درخشد؟

در پاسخ می توان به زیبایی توصیف نشدنی یکی از بهترین بوتیک هتل های اصفهان، هتل کریاس اشاره کرد و معماری اصیل ایرانی آن که از زمان قاجار برای آن به ارث رسیده است.

همچنین یکی از دیگر دلایل محبوبیت کریاس، تنوع و هزار رنگ بودن اتاق های آن است که هریک داستانی برای گفتن دارد.

حال می خواهیم به یکی از اتاق های کریاس سری بزنیم، می خواهیم آرامشی همچون آبی لاجوردی را میهمان روح شما کنیم که زمانی که برای تفریح و گذراندن اوقات خوشی از عمر گران بهایتان درگیر پیدا کردن محیطی مناسب بودید، بدون هیچگونه شک و تردیدی اتاق لاجورد کریاس را مقصد خود انتخاب کنید.

 

اتاق لاجورد بوتیک هتل کریاس

زیبایی بسان آبی لاجوردی:

می خواهیم به شما یکی از زیباترین و بینظیرترین اتاق های کریاس را معرفی کنیم، اتاقی با لوسترهای مجلل آبی رنگ که زیبایی بینظیری همچون کاخ های قاجاری را به اتاق بخشیده است.

اتاق لاجورد کریاس از جمله اتاق هایی است که به دلیل طراحی و معماری بسیار خاص آن  به یکی از پرطرفدارترین اتاق های این هتل تبدیل شده است زیرا این اتاق از جمله اتاق هایی است که دارای شومینه و پنجره های چوبی و شبکه ای است که به حیاط زیبای کریاس مشرف است و می توان در صندلی های چوبی موجود در بالکن آن نشست و خود را به صرف نوشیدنی هایی از رستوران کریاس دعوت کرد.

 

اتاق لاجورد بوتیک هتل کریاس

 

درنهایت ما به عنوان میزبان همیشگی شما، در نگین لاجورد یکی از بهترین بوتیک هتل های اصفهان، دوشادوش میدان هزار رنگ و هزار نقش، نقش جهان منتظر شما هستیم تا بهترین و به یادماندنی ترین لحظات را در یکی از زیباترین اقامتگاه های پدری مان در نصف جهان تجربه کنید. 

اگر قصد سفر به اصفهان را دارید برای رزرو هتل کریاس اصفهان و اتاق لاجورد در تاریخ مدنظر، می توانید براحتی با مراجعه به سایت هتل کریاس و رفتن به منوی رزرو اتاق، در زبانه لیست اتاق ها، اتاق محبوبتان را انتخاب کرده و تجربه ای دلنشین را در یکی از بهترین بوتیک هتل های اصفهان به خود هدیه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه :نظرات در وب سایت منعکس کننده نظرات نویسندگان آنها است، و نه لزوما دیدگاه های پورتال اینترنتی bookyourtravel. لطفا از توهین، فحش و بیان رکیک خودداری شود. ما این حق را برای خود محفوظ می داریم که هر نظری را بدون توضیح اخطار حذف کنیم

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

Copyright @2023 - Keryas Boutique Hotel