اتاق سرو کریاس

اتاق سرو بوتیک هتل کریاس

اتاق سرو

امروزه گردش و تفریح و گذراندن ساعت خوشی در کنار عزیزان و خانواده کمی سخت شده است زیرا پیداکردن محیطی آرام و عاری از شلوغی از جمله مواردی است ک نیازمند جست و جوی زیاد است و وقت بسیاری را می گیرد از این رو بسیاری از افراد گمان می کنند که انتخاب محلی آرام برای تفریح را نمی توان به آسانی پیدا کرد و یا نیازمند هزینه های بسیار بالایی ست.

از این رو به گزینه های همیشگی مانند رفتن به کافه ها، رستوران های اطراف خود که به تعداد مراتب بالایی آنها را امتحان کرده اند، روی می آورند.

اما ما می خواهیم به شما نویدی تازه بدهیم…

دیگر لازم نیست که نگران جستجوی هتل ها، رستوران ها و کافه هایی باشید که عاری از هرگونه شلوغی و همهمه است، می توانید خود را به تجربه ای بسیار نو و شگفت انگیز میهمان کنید.

کافی است که تنها سری به اقامتگاه کریاس اصفهان بزنید.

به روح خود، روحی تازه ببخشید:

یکی از گزینه های همیشگی برای سفر، سفر به نصف جهان است. شهری که به یکباره می توان تمام زیبایی های جهان را در آن دید و تجربه ای متفاوت از سفر و تفریحات را در آن بدست آورد.

از این رو هنگامی ک به شهر گنبدهای فیروزه ای سفر کردید کافیست در میدان نقش جهان به تماشای زیبایی هایی از علم و هنر ایران بنشینید و سپس برای آنکه نفسی دوباره به جان خود ببخشید، کافیست به پشت سر، میدان نقش جهان نگاهی بیاندازید.

زیرا در زیر سایه ی میدان نقش جهان، اقامتگاه کریاس اصفهان است که از بناهای تاریخی و بسیار ارزشمند است که از دوران قاجار برای ما به ارث رسیده است.

هتل بوتیک کریاس تنها هتلی برای استراحت نیست بلکه هنگام ورود به آن، شاهد یکی از بهترین بوتیک هتل های اصفهان خواهید بود که هر اتاق آن رنگ و بویی متنوع و تازه ای دارد.

حال می خواهیم به یکی از اتاق های کریاس، سری بزنیم و نگاهی به تاریخ و معماری سرزمینمان کنیم.

سفری به شادابی سرو:

آنچه کریاس را به یکی از خارق العاده ترین هتل های سنتی اصفهان تبدیل کرده است، اتاق هایی است که هر یک همچون داستان های شاهنامه میهمانان خود را به تاریخ خود می برد.

حال می خواهیم به یکی از این اتاق ها سری بزنیم و آن اتاق، اتاق سرو است.

اتاق سرو از جمله اتاق های کریاس است که می توان در آن نفسی تازه کرد و روح خود را تازه کرد.

اتاق سرو کریاس

 

آنچه باعث شده است که یکی از اتاق های کریاس سرو نامیده شود، سقف بلند همچون قامت سرو آن است که گویای معماری اصیل ایرانی وسقف های بلندی است که در زمان قاجار در هنر ومعماری ایران بسیار جای گرفته است.

اتاق سرو کریاس از دکوراسیون سبز رنگی برخوردار است که زیبایی و طراوت خاصی را به اتاق بخشیده است.

این اتاق با سقف بلندش دارای طاقچه های بسیار زیبا و نیمه گرد است و همچنین لوستری شیشه ای سبزرنگ که گویای ارتفاع زیاد سقف است.

در بین همه ی مواردی که  گفته شد در اتاق سرو کاشی های سبز رنگ کار شده است که همچون نگین های زمرد است که در زیر پای میهمانان خود پهن شده است.

اتاق سرو کریاس

 

اما آنچه اتاق سرو کریاس را به یکی از محبوب ترین اتاق های این هتل تبدیل کرده است، پنجره های بلند قامت اوست که با شیشه های رنگی اش زیبایی خاصی را به اتاق بخشیده است که این پنجره ها رو به حیاط کریاس باز می شود و میهمانان می توانند بر فراز سرو همیشه سبز کریاس، شاهد درختان همیشه سبز، حوض آبی و زیبایی های وصف نشدنی حیاط هتل کریاس باشند.

از این رو اگر بدنبال تجربه ای متفاوت هستید و خواستار زیبایی، طراوات و شادابی و سپری کردن اوقاتی همچون اشراف زادگان بودید، هتل کریاس و اتاق سرو آن گزینه ای ناب برای شماست.

اگر قصدسفر به اصفهان را دارید برای رزرو هتل کریاس اصفهان و اتاق سرو در تاریخ مدنظر، می توانید براحتی با مراجعه به سایت هتل کریاس و رفتن به منوی رزرو اتاق، در زبانه لیست اتاق ها، اتاق محبوبتان را انتخاب کرده و تجربه ای دلنشین را در یکی از بهترین بوتیک هتل های اصفهان به خود هدیه دهید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه :نظرات در وب سایت منعکس کننده نظرات نویسندگان آنها است، و نه لزوما دیدگاه های پورتال اینترنتی bookyourtravel. لطفا از توهین، فحش و بیان رکیک خودداری شود. ما این حق را برای خود محفوظ می داریم که هر نظری را بدون توضیح اخطار حذف کنیم

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *

Copyright @2023 - Keryas Boutique Hotel